thil.blogg.se

Studiedag

Publicerad 2014-11-19 09:37:24 i Allmänt,

Godmorgon! Studiedag idag och det betyder att jag är ledig. Eller ledig och ledig, ska dock plugga. Men ledig från skolan. Gick upp nio, skönt med en liten sovmorgon. Hade gärna sovit någon timme till, men vill komma igång med plugget nu på förmiddagen. Jag pluggar som bäst då. Någon gång under dagen ska jag baka något smarrigt som mellamål/fika. Försöker vara lite nyttig, så inbillar mig att jag ska baka något nyttigt (och gott förstås). Funderar på dessa chokladbollar med torkad frukt i. Eller så skiter jag i att vara "nyttig" och kör på något som frestar mig lite mer än dessa. Det visar sig! Men först, plugg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela