thil.blogg.se

Hemmakväll

Publicerad 2014-11-16 10:27:34 i Allmänt,


Gårdagen blev lite smått kaos. Planerna för kvällen (som först var bio) blev inte av. Bestämde sedan nya planer som var  att träffa några, dock var jag så jäkla seg på att komma hem och fixa mig. Vilket ledde till att vi bestämde att vi skulle träffas en annan dag istället. Tänkte sedan åka in till Uppsala, men även dit skulle jag bli alldeles för sen. Haha! Det slutade med att jag kom hem, duschade, lagade makaroner, och la mig sedan i sängen och kollade på serier.  Så spenderade jag min kväll.  

Nu ska jag fortsätta att läsa lite och dricka min goda kvargdryck. Tips, drickkvarg med jordgubb & granatäpple. Supergod!  


Kommentarer

Postat av: Soffebabe aka babe

Publicerad 2014-11-17 08:40:19

du äger

Svar: Du med bästa Soffebabe ❤️
Thi Lindgren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela