thil.blogg.se

Fotboll

Publicerad 2014-11-06 23:00:43 i Allmänt,


Idag var det första träningen efter tre veckors uppehåll. Det var jättekul att träffa mina kära lagkamrater. Min fotbollsfamilj <3. Träningen var dock galet jobbig. Fys hela träningen, jisses! Men ack så skönt efteråt.Träning ger mig så jäkla mycket energi, helt galet. Det märks verkligen att jag inte har tränat (mer än att ruschat till bussen) de senaste tre veckorna. Men nu ska det bli ändringar. Rutiner ska det bli, fasta träningsdagar och det leder till en gladare samt effektivare Thi. Jag blir så jävla glad, peppad och lite speedad efteråt. Blir typ en duracellkanin. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa bloggar. Börjar 12.10 imorgon, dock slutar jag 16.30. Två lektioner och en lång håltimme, love it. Jag och Isabel ska vara fett effektiva den tiden (eller hur Isabel?) och plugga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela